Page 68 - Garis Panduan PRO Politeknik dan Kolej Komuniti Edisi 2020
P. 68

Garis Panduan Pegawai Perhubungan Awam (PRO)
                                                                           Politeknik dan  Kolej Komuniti Malaysia

                    PROSES KERJA PELAKSANAAN HARI BERTEMU PELANGGAN


                                                               PEGAWAI          YANG  SEKSYEN
              BIL      PROSES KERJA                            MELULUSKAN /              UNDANG-UNDANG/
                                                               DIRUJUK
                                                                                         PERATURAN



                1.     Mencadangkan tarikh Hari Bertemu        PRO                       Pekeliling Kemajuan
                       Pelanggan untuk setahun                                           Pentadbiran Awam

                2.     Kemukakan kepada Urusetia Hari          PRO / Pegawai             Bil. 1 Tahun 2008
                       Bertemu Pelanggan peringkat             Bertanggungjawab
                       Bahagian dalam Institusi

                3.     Persiapan tempat dan logistik           PRO


                4.     Hebahan dan makluman mengenai  PRO
                       Hari Bertemu Pelanggan
                                                               PRO
                5.     Menguruskan kerja-kerja publisiti

                6.     Melaksanakan program /rekod             PRO
                       kehadiran

                7.     Penyediaan laporan oleh urusetia        PRO / Pegawai
                       Hari Bertemu Pelanggan setiap           Bertanggungjawab
                       Bahagian




















                                                                                                           68
   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72