Page 70 - Garis Panduan PRO Politeknik dan Kolej Komuniti Edisi 2020
P. 70

Garis Panduan Pegawai Perhubungan Awam (PRO)
                                                                           Politeknik dan  Kolej Komuniti Malaysia

                            PROSES KERJA KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN


                                                               PEGAWAI          YANG  SEKSYEN
              BIL      PROSES KERJA                            MELULUSKAN /              UNDANG-UNDANG/
                                                               DIRUJUK
                                                                                         PERATURAN



                1.     Pengedaran borang Soal Selidik          PRO                       Pekeliling Kemajuan
                                                                                         Pentadbiran Awam

                2.     Pengumpulan borang Soal Selidik         PRO                       Bil. 1 Tahun 2008


                3.     Penganalisaan borang Soal Selidik  PRO


                                                               PRO
                4.     Penyediaan Laporan Penilaian
                       Kepuasan Pelanggan

                5.     Pembentangan Hasil                      PRO
                       Penganalisaan borang Soal Selidik
                       di dalam Mesyuarat Pengurusan
                       Institusi
                                                               PRO
                6.     Laporan dikemukakan ke JPPKK
                       untuk direkodkan dan tindakan
                       susulan





















                                                                                                           70
   65   66   67   68   69   70   71   72